МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Шиян Т. В. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 198–202. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (255kB) | Preview

Анотація

У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: міжкультурна комунікативна компетенція, моделювання, цінності, ставлення, патерни поведінки.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 07:56
Оновлення: 15 Серп 2015 05:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10669

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу