Шиян, Т. В.
(2013)
МОДЕЛЮВАННЯ ЯК МЕТОД ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ
КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТУДЕНТІВ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ
У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72).
с. 198-202.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті виокремлено та охарактеризовано компоненти міжкультурної комунікативної компетенції
студентів та їхнє формування у процесі вивчення дисципліни ''Англійська мова''. Здійснено аналіз методу
моделювання, його виховного та дидактичного потенціалу у формуванні міжкультурної комунікативної
компетенції студентів гуманітарних спеціальностей. Акцент зроблено на інтегративній властивості
моделювання, що поєднує спостереження, експеримент, цінності та наміри в організації практичних
дій студентів. Визначено етапи впровадження методу моделювання у навчально-виховний процес та
надано приклади його практичної реалізації на заняттях з англійської мови.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |