СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ СИТУАТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ

Сідун М. М. (2013) СТВОРЕННЯ РОЗВИВАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА НА ЗАСАДАХ СИТУАТИВНОГО СПРЯМУВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ГУМАНІТАРНОГО ПРОФІЛЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (72). С. 223–227. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Текст
Download (274kB) | Preview

Анотація

У статті автор визначила і дослідила умови створення та функціонування розвивального середовища на засадах ситуативного підходу, зазначила важливість моделювання навчальних ситуацій як комплексного засобу, що може стимулювати студентів до самоаналізу, самооцінки, саморозвитку, враховуючи роль емоційних переживань, спілкування, аргументації у процесі професійного становлення майбутнього вчителя гуманітарного профілю. Також були представлені компоненти процесу моделювання навчальних ситуацій як елементу розвивального середовища та показано зв’язок аудиторних і позааудиторних занять.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: розвивальне середовище, навчальна ситуація, професійна компетентність, педагогічний процес.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 21 Лют 2014 09:03
Оновлення: 15 Серп 2015 05:51
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/10673

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу