Шанскова, Т. І. (2013) Психологічні особливості дорослих як суб’єктів навчання в умовах другої вищої освіти. Наукове електронне педагогічне видання Андрагогічний вісник (4). с. 42-45.
|
Text
Download (324kB) | Перегляд |
Опис
Проаналізовано рефлексивний та біхевіористичний підходи до освіти дорослих; розкрито вікові психологічні особливості дорослих людей, які необхідно враховувати у процесі їх навчання;охарактеризовано поняття "дорослий" та "дорослий учень".
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | лаборант Ольга Кравчук |
Дата внесення: | 23 Квіт 2014 06:39 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:17 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11034 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |