Волотівська, І. І.
(2014)
АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ
МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73).
с. 132-135.
ISSN 2076-6173
Опис
У статті розглянуто деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у
післявоєнний період. Акцентовано увагу на значенні педагогізації як основного напряму посилення цієї
підготовки. Розкрито та проаналізовано основні ідеї та методичні рекомендації, висунуті
вітчизняними педагогами наприкінці 40-х – на початку 50-х років минулого століття щодо перебудови
навчального процесу вищої школи з метою покращення педагогічної спрямованості підготовки вчителів
іноземної мови. Ці педагоги вбачали рушійну силу зростання професійної майстерності майбутнього
вчителя у педагогізації.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |