АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Волотівська, І. І. (2014) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЇ ПЕДАГОГІЗАЦІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ НАПРИКІНЦІ 40-Х − НА ПОЧАТКУ 50-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (73). с. 132-135. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (278kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто деякі аспекти професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови у післявоєнний період. Акцентовано увагу на значенні педагогізації як основного напряму посилення цієї підготовки. Розкрито та проаналізовано основні ідеї та методичні рекомендації, висунуті вітчизняними педагогами наприкінці 40-х – на початку 50-х років минулого століття щодо перебудови навчального процесу вищої школи з метою покращення педагогічної спрямованості підготовки вчителів іноземної мови. Ці педагоги вбачали рушійну силу зростання професійної майстерності майбутнього вчителя у педагогізації.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: професійна підготовка, педагогізація, учитель іноземної мови, навчальний процес
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 24 Квіт 2014 09:29
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11093

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу