Реклама: від стимулу до реакції

Денисевич О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). С. 58–61.

[img]
Preview
Текст
Download (411kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, асоціативне значення, мовна картина світу
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 12 Трав 2014 10:51
Оновлення: 15 Серп 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11170

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу