Реклама: від стимулу до реакції

Денисевич, О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). с. 58-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (411kB) | Перегляд

Опис

У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, асоціативне значення, мовна картина світу
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR
Користувач, що депонує: Виктория Игоревна Пустохина
Дата внесення: 12 Трав 2014 10:51
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11170

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу