Реклама: від стимулу до реакції

Денисевич, О. В. (2012) Реклама: від стимулу до реакції. Наукові записки. Серія "Філологічна" (24). pp. 58-61.

[img]
Preview
Text
Download (411kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано асоціативні зв’язки між реакціями реклама зі складу асоціативних полів слів-стимулів рекламної сфери

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: стимул, реакція, вільний асоціативний експеримент, асоціативне поле, асоціативне значення, мовна картина світу
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 12 May 2014 10:51
Last Modified: 15 Aug 2015 06:28
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11170

Actions (login required)

View Item View Item