Умінська А. П. (2014) THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF PLURILIGUAL APPROACH. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t. -114.
|
Текст
Download (64kB) | Preview |
Анотація
In recent years, the concept of ‘plurilingualism’ has grown in importance. Plurilingual approach emphasizes the fact that individual language experience is an indispensible part, in which languages are perceived not as separate parts, but they form a general multiple communicative competence, where the fist and the second foreign languages interact with one another.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | reflective culture, foreign language teacher, plurilingual approach |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 15 Трав 2014 06:19 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:31 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11190 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |