THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF PLURILIGUAL APPROACH

Умінська А. П. (2014) THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF PLURILIGUAL APPROACH. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t. -114.

[img]
Preview
Текст
Download (64kB) | Preview

Анотація

In recent years, the concept of ‘plurilingualism’ has grown in importance. Plurilingual approach emphasizes the fact that individual language experience is an indispensible part, in which languages are perceived not as separate parts, but they form a general multiple communicative competence, where the fist and the second foreign languages interact with one another.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: reflective culture, foreign language teacher, plurilingual approach
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Marina Igorivna Masliuk
Дата подачі: 15 Трав 2014 06:19
Оновлення: 15 Серп 2015 06:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11190

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу