Байда, М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы (23). с. 24-28.
|
Text
Download (74kB) | Перегляд |
Опис
В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Підрозділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата внесення: | 14 Трав 2014 08:19 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |