Байда, М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы (23). pp. 24-28.
|
Text
Download (74kB) | Preview |
Abstract
В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:19 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |