ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

Байда, М. В. (2009) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ В КОНТЕКСТІ ГУМАНІСТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ ОСВІТИ: ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ. Ценностные приоритеты образования ХХІ века: европейский вектор развития высшей школы (23). pp. 24-28.

[img]
Preview
Text
Download (74kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається питання використання технологій кооперативного навчання в контексті гуманістичної парадигми освіти в період глобалізації . З’ясовується ступінь дослідження даного питання в вітчизняних і зарубіжних наукових колах.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: технологія, кооперативне навчання, гуманістична парадигма, глобалізація.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Cross-Cultural Communication and Applied Linguistics
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 14 May 2014 08:19
Last Modified: 15 Aug 2015 06:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11192

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics