Байда М. В. (2010) Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти. Матеріали XIV Національної конференції за сприянням Міжнародної організації TESOL “English Learning in the Context of Life-long Education”.-.
|
Текст
Download (109kB) | Preview |
Анотація
На сучасному етапі розвитку освіти метою є становлення повноцінної всебічно розвиненої особистості постіндустріального суспільства. Одним з пріоритетних напрямків оновлення процесу навчання є використання інтерактивних технологій в освіті. Необхідно зазначити і таку вагому рису сучасного освітнього процесу як гуманістична спрямованість навчання і виховання. Саме про це різносторонньо зазначається у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» та законі України «Про освіту». Акцент робиться на гуманістичну спрямованість процесу навчання, на гуманістичну парадигму освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі: | 14 Трав 2014 08:17 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11196 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |