Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти

Байда, М. В. (2010) Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти. Матеріали XIV Національної конференції за сприянням Міжнародної організації TESOL “English Learning in the Context of Life-long Education”.-.

[img]
Перегляд
Text
Download (109kB) | Перегляд

Опис

На сучасному етапі розвитку освіти метою є становлення повноцінної всебічно розвиненої особистості постіндустріального суспільства. Одним з пріоритетних напрямків оновлення процесу навчання є використання інтерактивних технологій в освіті. Необхідно зазначити і таку вагому рису сучасного освітнього процесу як гуманістична спрямованість навчання і виховання. Саме про це різносторонньо зазначається у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» та законі України «Про освіту». Акцент робиться на гуманістичну спрямованість процесу навчання, на гуманістичну парадигму освіти.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 14 Трав 2014 08:17
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11196

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу