Байда, М. В. (2010) Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти. Матеріали XIV Національної конференції за сприянням Міжнародної організації TESOL “English Learning in the Context of Life-long Education”.-.
|
Text
Download (109kB) | Preview |
Abstract
На сучасному етапі розвитку освіти метою є становлення повноцінної всебічно розвиненої особистості постіндустріального суспільства. Одним з пріоритетних напрямків оновлення процесу навчання є використання інтерактивних технологій в освіті. Необхідно зазначити і таку вагому рису сучасного освітнього процесу як гуманістична спрямованість навчання і виховання. Саме про це різносторонньо зазначається у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» та законі України «Про освіту». Акцент робиться на гуманістичну спрямованість процесу навчання, на гуманістичну парадигму освіти.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LC Special aspects of education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:17 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11196 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |