Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти

Байда, М. В. (2010) Кооперативне навчання в структурі гуманістичної парадигми освіти. Матеріали XIV Національної конференції за сприянням Міжнародної організації TESOL “English Learning in the Context of Life-long Education”.-.

[img]
Preview
Text
Download (109kB) | Preview

Abstract

На сучасному етапі розвитку освіти метою є становлення повноцінної всебічно розвиненої особистості постіндустріального суспільства. Одним з пріоритетних напрямків оновлення процесу навчання є використання інтерактивних технологій в освіті. Необхідно зазначити і таку вагому рису сучасного освітнього процесу як гуманістична спрямованість навчання і виховання. Саме про це різносторонньо зазначається у Державній національній програмі «Освіта (Україна ХХІ століття)» та законі України «Про освіту». Акцент робиться на гуманістичну спрямованість процесу навчання, на гуманістичну парадигму освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LC Special aspects of education
Depositing User: Marina Igorivna Masliuk
Date Deposited: 14 May 2014 08:17
Last Modified: 15 Aug 2015 06:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11196

Actions (login required)

View Item View Item