Щерба Н. С. (2008) МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДО ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Професійно-педагогічна освіта: сучасні концептуальні моделі та тенденції розвитку. С. 339–389.
|
Текст
Download (302kB) | Попередньо |
Анотація
Навчальну компетенцію визначають як здатність самостійно вчитись, яка дозволяє ефективно здійснювати або вдосконалювати навчально-пізнавальну та дослідницьку діяльність у будь-якій освітній галузі шляхом вирішення кола проблем, що виникають у цих видах діяльності. Засобом її реалізації у процесі вивчення іноземної мови є групи навчальних стратегій оволодіння мовами.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Внесення Користувача: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі на зберігання: | 14 Трав 2014 08:12 |
Останнє оновлення: | 15 Серп 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11216 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |