Калініна Л. В. (2012) Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. № 101. С. 149–151.
Preview
Kalin1.pdf
Завантажити (215kB) | Preview
Анотація
Дана стаття стосується проблеми лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; акцентує увагу на можливостях філологічного читання в оволодінні мовою і культурою.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | філологічне читання, соціокультурна компетенція, лінгвокультурознавча інформація, країнознавчі та фонові знання |
| Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
| Користувач: | Marina Igorivna Masliuk |
| Дата подачі: | 15 Трав 2014 11:21 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 11:40 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11234 |
| ДСТУ 8302:2015: | Калініна Л. В. Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки. 2012. № 101. С. 149–151. |


