Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови

Калініна, Л. В. (2012) Використання філологічного читання як засобу лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Сер. : Педагогічні науки (101). с. 149-151.

[img]
Перегляд
Text
Download (215kB) | Перегляд

Опис

Дана стаття стосується проблеми лінгвокультурознавчої підготовки майбутнього вчителя іноземної мови; акцентує увагу на можливостях філологічного читання в оволодінні мовою і культурою.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: філологічне читання, соціокультурна компетенція, лінгвокультурознавча інформація, країнознавчі та фонові знання
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач, що депонує: Marina Igorivna Masliuk
Дата внесення: 15 Трав 2014 08:21
Останні зміни: 15 Серп 2015 08:40
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11234

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу