Дєньгаєва С. В. (2012) Теорії медіаосвіти як необхідна умова формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови. Рационализация современной науки. С. 109–115.
|
Текст
Download (151kB) | Попередньо |
Анотація
Метою даної статті єрозгляд медіаосвіти якпроцесуформування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мовизадопомогоюінаматеріалізасобівмасовоїкомунікації (медіа), мета якого сформувати всесторонньо розвинуту особистість, здатну до життя у новому інформаційному просторі. Роль вчителя у даному процесі важко переоцінити, адже саме вчитель іноземної мови має доступ до іншомовних джерел і може навчити учня аналізувати і сформувати культуру спілкування з медіа, критично мислити, здатність повноцінно сприймати, інтерпретувати, аналізувати й оцінюватимедіатексти, навчити різним формамсамовираженнязадопомогоюмедіатехніки, реалізації творчого потенціалу.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Внесення Користувача: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі на зберігання: | 16 Трав 2014 05:44 |
Останнє оновлення: | 03 Лист 2016 08:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11264 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |