Самойлюкевич І. В. (2006) Діяльність вчителя іноземних мов в умовах інформаційного суспільства у США: філософсько-педагогічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). С. 54–57. ISSN 2076-6173
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (128kB) | Preview |
Анотація
У статті розглянуто філософсько-педагогічні аспекти трансформації діяльності вчителя іноземних мов на початку ХХІ століття. Автор звертається до вивчення досвіду США на матеріалі освітніх стандартів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | О.В. Роговченко |
Дата подачі: | 21 Жовт 2008 10:59 |
Оновлення: | 06 Жовт 2016 09:57 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1127 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |