Самойлюкевич І. В. (2006) Діяльність вчителя іноземних мов в умовах інформаційного суспільства у США: філософсько-педагогічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 28. С. 54–57.
Preview
06sivfpa.pdf
Завантажити (128kB) | Preview
Анотація
У статті розглянуто філософсько-педагогічні аспекти трансформації діяльності вчителя іноземних мов на початку ХХІ століття. Автор звертається до вивчення досвіду США на матеріалі освітніх стандартів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
| Користувач: | О.В. Роговченко |
| Дата подачі: | 21 Жовт 2008 13:59 |
| Оновлення: | 06 Жовт 2016 12:57 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1127 |
| ДСТУ 8302:2015: | Самойлюкевич І. В. Діяльність вчителя іноземних мов в умовах інформаційного суспільства у США: філософсько-педагогічний аспект. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2006. № 28. С. 54–57. |


