Дєньгаєва С. В. (2013) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ПЕРЕВІРКА МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЗАСОБАМИ МЕДІАОСВІТИ. Проблеми сучасної педагогічної освіти (41). С. 115–124.
|
Текст
Download (167kB) | Попередньо |
Анотація
Інновації в системі вищої освіти, обумовлені що духовним, інтелектуальним, соціально-економічним рівнем розвитку України, так і рекомендаціями Ради Європи і вимогами Болонської конвенції, визначають необхідність підготовки фахівців, які володіють фаховими і психолого-педагогічними знаннями, уміннями, навичками та здатні продуктивно діяти в мінливому середовищі. Досягнення цієї мети можливе лише за умови внесення змін до процесу професійно-педагогічної підготовки учителя.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти |
Наукові установи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Внесення Користувача: | Marina Igorivna Masliuk |
Дата подачі на зберігання: | 16 Трав 2014 05:47 |
Останнє оновлення: | 03 Лист 2016 08:06 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11270 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |