Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. pp. 306-311.
|
Text
Download (408kB) | Preview |
Abstract
У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами |
Subjects: | P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: | Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism, Advertising and PR |
Depositing User: | Виктория Игоревна Пустохина |
Date Deposited: | 21 May 2014 11:58 |
Last Modified: | 07 Mar 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11373 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |