Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами

Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. pp. 306-311.

[img]
Preview
Text
Download (408kB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Philology and Journalism > Department of Journalism and Didactic Philology
Depositing User: Виктория Игоревна Пустохина
Date Deposited: 21 May 2014 11:58
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11373

Actions (login required)

View Item View Item