Русецька, О. Б. (2014) Структурна та мовна організація сучасної друкованої реклами. Український іформаційний простір: Науковий журнал Інституту журналістики і міжнародних відносин Київського національного університету культури і мистецтв. с. 306-311.
|
Text
Download (408kB) | Перегляд |
Опис
У статті розглядаються питання мовних та структурних особливостей рекламних текстів у друкованих ЗМІ. Автор дослідив їх дотримання та зробив аналіз рекламних текстів у їх відповідності
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | реклама, рекламний текст, AIDA, стилістика рекламних текстів, структура реклами |
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра журналістики, реклами та PR |
Користувач, що депонує: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата внесення: | 21 Трав 2014 11:58 |
Останні зміни: | 07 Бер 2016 01:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11373 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |