Шевцова, Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі" (2). с. 11-17.
|
Text
Download (437kB) | Перегляд |
Опис
Процес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач, що депонує: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата внесення: | 16 Черв 2014 10:54 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11403 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |