Шевцова Л. С. (2001) Ситуативні завдання як ефективний засіб розвитку зв'язного мовлення учнів. Київ: "Українська мова і література в школі" (2). С. 11–17.
|
Текст
Download (437kB) | Preview |
Анотація
Процес навчання має активізовувати думку школяра шляхом використання різноманітних творчих робіт, органічно поєднаних з вивченням фонетики, граматики і правопису. Такі вправи повинні бути частиною роботи, спрямованої на вироблення навичок зв'язного мовлення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Відділи: | Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання |
Користувач: | Виктория Игоревна Пустохина |
Дата подачі: | 16 Черв 2014 10:54 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 06:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11403 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |