Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів

Гуманкова, О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). pp. 69-72.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Depositing User: О.В. Роговченко
Date Deposited: 26 Oct 2008 08:19
Last Modified: 14 Aug 2015 14:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1143

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics