Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів

Гуманкова, О. С. (2006) Доцільність використання диференційованого підходу у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (28). с. 69-72.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (122kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто переваги використання диференційованого підходу у професійному навчанні майбутніх учителів-філологів. Автором окреслені тематичне спрямування, критерії створення та принципи навчання в групах за інтересами як однієї з форм диференційованого навчання.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Користувач, що депонує: О.В. Роговченко
Дата внесення: 26 Жов 2008 08:19
Останні зміни: 14 Серп 2015 14:49
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1143

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу