Кучерук О. А.
(2014)
Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема.
Українська мова і література в школі (2).
С. 2–7.
Анотація
У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |