Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема

Кучерук О. А. (2014) Соціокультурний розвиток учнів як лінгвометодична проблема. Українська мова і література в школі (2). С. 2–7.

[img]
Preview
Текст
Download (465kB) | Preview

Анотація

У статті висвітлено лінгводидактичні питання проблеми соціокультурного розвитку особистості учня. Зокрема, окреслено умови, що впливають на ефективність соціокультурного розвитку зростаючої особистості в контексті шкільної україномовної освіти. Розглянуто особистісно орієнтований, лінгвокультурологічний, аксіологічний, текстоцентричний, герменевтичний, комунікативно-ситуативний і креативний аспекти методики реалізації соціокультурного складника змісту шкільного курсу української мови. Зосереджено увагу на методах навчання, які уможливлюють соціокультурний розвиток мовної особистості школяра.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: соціокультурний розвиток мовної особистості, соціокультурна компетентність, соціокультурна змістова лінія україномовної освіти, цінності, культурні смисли, принципи навчання, методи навчання.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут філології і журналістики > Кафедра української та зарубіжної літератур і методик їх навчання
Користувач: Виктория Игоревна Пустохина
Дата подачі: 17 Черв 2014 06:04
Оновлення: 15 Серп 2015 06:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11592

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу