Підгурська, В. Ю.
(2014)
Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів.
Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти.
Опис
Формування професійних мовнокомунікативних умінь студентів значною мірою здійснюється в процесі педагогічної практики. Під час проходження практики студент постійно знаходиться в ситуації спілкування (діалог: студент – студент, студент – шкільний учитель, студент-практикант – учень, студент-практикант – батьки; монолог: пояснення нового матеріалу учням початкових класів, ведення батьківських зборів тощо). Будь-яке висловлювання має бути доступним, ясним, зрозумілим для слухачів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |