Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів

Підгурська, В. Ю. (2014) Ситуативні вправи як засіб формування мовнокомунікативних умінь майбутніх класоводів. Історичні аспекти, сучасний стан і перспективи розвитку системи дошкільної і початкової шкільної освіти.

[img]
Перегляд
Text
Download (207kB) | Перегляд

Опис

Формування професійних мовнокомунікативних умінь студентів значною мірою здійснюється в процесі педагогічної практики. Під час проходження практики студент постійно знаходиться в ситуації спілкування (діалог: студент – студент, студент – шкільний учитель, студент-практикант – учень, студент-практикант – батьки; монолог: пояснення нового матеріалу учням початкових класів, ведення батьківських зборів тощо). Будь-яке висловлювання має бути доступним, ясним, зрозумілим для слухачів.

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 18 Черв 2014 10:53
Останні зміни: 15 Серп 2015 06:59
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11663

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу