Пєтухова І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). С. 25–29. ISSN 2076-6173
|
Текст
Download (266kB) | Попередньо |
Анотація
У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки. |
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Внесення Користувача: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі на зберігання: | 18 Черв 2014 12:52 |
Останнє оновлення: | 15 Серп 2015 07:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |