ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ

Пєтухова І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). С. 25–29. ISSN 2076-6173

[img]
Попередньо
Текст
Download (266kB) | Попередньо

Анотація

У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки.
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Внесення Користувача: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 18 Черв 2014 12:52
Останнє оновлення: 15 Серп 2015 07:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу