Пєтухова, І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). pp. 25-29. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (266kB) | Preview |
Abstract
У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки. |
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 18 Jun 2014 12:52 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 07:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |