ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ

Пєтухова, І. О. (2014) ВПРОВАДЖЕННЯ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТЕСТУВАННЯ В ОСВІТНІЙ ПРОСТІР УКРАЇНИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). pp. 25-29. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (266kB) | Preview

Abstract

У статті узагальнено досвід психолого-педагогічного тестування в освіті України, уточнено сутність дефініцій "тест" та "тестування", класифіковано форми тестових завдань, з’ясовано критерії та функції педагогічного тестування, проаналізовано форми тестових завдань, які застосовувались у загальноосвітній школі України досліджуваного періоду. Здійснено порівняльний аналіз змісту, характеристик, класифікацій, алгоритмів підготовки та проведення тестів досліджуваного та сучасного освітніх періодів.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: зміст,, особливості та функції психолого-педагогічного тестування, облік шкільної успішності, тести загальної та спеціальної обдарованості, розвиток психолого-педагогічної науки.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 18 Jun 2014 12:52
Last Modified: 15 Aug 2015 07:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11686

Actions (login required)

View Item View Item