Михайлова О. Л.
(2014)
ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ
ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ.
Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74).
С. 79–83.
ISSN 2076-6173
Анотація
У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя.
Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в
майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що
створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати
діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та
проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI
курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також
пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей
майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ.
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |