ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ

Михайлова, О. Л. (2014) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). с. 79-83. ISSN 2076-6173

[img]
Перегляд
Text
Download (280kB) | Перегляд

Опис

У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя. Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: емпатія, розвиток здібностей, вчителі фізико-математичних спеціальностей
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач, що депонує: Руслана Іщук
Дата внесення: 20 Черв 2014 06:28
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11742

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу