ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ

Михайлова, О. Л. (2014) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ ЕМПАТІЙНИХ ЗДІБНОСТЕЙ У СТУДЕНТІВ ФІЗИКО-МАТЕМАТИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО ВНЗ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (74). pp. 79-83. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (280kB) | Preview

Abstract

У даній статті розглядаються питання необхідності прояву емпатійних здібностей у роботі вчителя. Формулюється підхід до емпатійних здібностей, а також досліджується проблеми їх розвитку в майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей з урахуванням особливостей умов, що створюються у сучасному педагогічному ВНЗ. У статті також приводяться результати діагностування рівня емпатійних якостей майбутніх учителів фізико-математичних спеціальностей та проводиться аналіз прояву емпатійних здібностей взагалі та її окремих каналів в студентів ІI та IІI курсів педагогічного ВНЗ. Висвітлюється динаміка прояву емпатійних якостей в студентів, а також пояснюється можлива причина, що може мати значний вплив на розвиток емпатійних якостей майбутніх вчителів фізико-математичних спеціальностей в умовах педагогічного ВНЗ.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: емпатія, розвиток здібностей, вчителі фізико-математичних спеціальностей
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 20 Jun 2014 06:28
Last Modified: 15 Aug 2015 07:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11742

Actions (login required)

View Item View Item