ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ

Кащук К. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ІННОВАЦІЙНОГО ПРОВАЙДИНГУ В АГРАРНІЙ СФЕРІ. Вісн. Житомир. нац. агроекол. ун-ту (2). С. 120–130.

[img]
Preview
Текст
Download (454kB) | Preview

Анотація

Проведено ретроспективу уявлень про інноваційну діяльність та понятійний апарат, що використовується для її аналізу. Визначено основні підходи щодо ідентифікації сутності інноваційного провайдингу як системи, що поєднує інтереси розробників та споживачів інноваційного продукту, та її складових. Розкрито етапи становлення мотиваційного механізму інноваційного провайдингу в аграрній сфері.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:13
Оновлення: 15 Серп 2015 07:20
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11906

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу