ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ

Кащук К. М. (2012) ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ. Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. С. 67–68.

[img]
Preview
Текст
Download (219kB) | Preview

Анотація

інноваційної моделі економічного зростання особливу увагу привертає той факт, що в останні десятиліття в Україні кількість спеціалізованих організацій, які займаються науково-дослідною діяльність постійно скорочувалось. Так, в Житомирській області за період з 2000 по 2010 роки кількість науково-дослідних організацій та установ скоротилася на 35,7%, тобто більш як на третину. За цих умов значно зростає роль вузівських інновацій. Традиційна проблема реалізації вузівських інновацій була пов’язана з певною віддаленістю інноваційної діяльності вузівської науки від практики, на відміну від галузевих науково-дослідних установ. В той же час світовий досвід показує, що саме навколо університетських комплексів формується малі інноваційні підприємства, які по суті й визначають напрям технологічного розвитку економіки.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Відділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:19
Оновлення: 15 Серп 2015 07:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11926

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу