ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ

Кащук, К. М. (2012) ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ. Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок. с. 67-68.

[img]
Перегляд
Text
Download (219kB) | Перегляд

Опис

інноваційної моделі економічного зростання особливу увагу привертає той факт, що в останні десятиліття в Україні кількість спеціалізованих організацій, які займаються науково-дослідною діяльність постійно скорочувалось. Так, в Житомирській області за період з 2000 по 2010 роки кількість науково-дослідних організацій та установ скоротилася на 35,7%, тобто більш як на третину. За цих умов значно зростає роль вузівських інновацій. Традиційна проблема реалізації вузівських інновацій була пов’язана з певною віддаленістю інноваційної діяльності вузівської науки від практики, на відміну від галузевих науково-дослідних установ. В той же час світовий досвід показує, що саме навколо університетських комплексів формується малі інноваційні підприємства, які по суті й визначають напрям технологічного розвитку економіки.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Соціальні науки > H Соціальні науки (Загальне)
Підрозділи: Соціально-психологічний факультет > Кафедра економіки, менеджменту, маркетингу та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: лаборант Наталія Юріївна Бальчук
Дата внесення: 27 Лип 2014 10:19
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:21
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11926

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу