Кащук, К. М.
(2012)
ПРОБЛЕМИ КОМЕРЦІАЛІЗАЦІЇ РЕЗУЛЬТАТІВ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
ВИЩИМИ НАВЧАЛЬНИМИ ЗАКЛАДАМИ УКРАЇНИ.
Управління інноваційним процесом в Україні : проблеми комерціалізації науково-технічних розробок.
с. 67-68.
Опис
інноваційної моделі економічного зростання особливу увагу привертає той факт, що в останні
десятиліття в Україні кількість спеціалізованих організацій, які займаються науково-дослідною
діяльність постійно скорочувалось. Так, в Житомирській області за період з 2000 по 2010 роки
кількість науково-дослідних організацій та установ скоротилася на 35,7%, тобто більш як на
третину. За цих умов значно зростає роль вузівських інновацій. Традиційна проблема реалізації
вузівських інновацій була пов’язана з певною віддаленістю інноваційної діяльності вузівської
науки від практики, на відміну від галузевих науково-дослідних установ. В той же час світовий
досвід показує, що саме навколо університетських комплексів формується малі інноваційні
підприємства, які по суті й визначають напрям технологічного розвитку економіки.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |