Плахотнюк Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей, 5 (42). С. 113–120.
Плахотнюк.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена виокремленню переваг навчально-ігрового проектування як інтерактивної дидактичної технології. Визначено педагогічні можливості навчально-ігрового проектування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: створення середовища творчого пошуку, формування критичного мислення, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студентів, використання дидактичного потенціалу навчально-педагогічних ігор під час розробки та презентації навчально-ігрових проектів
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | навчально-ігрове проектування, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, педагогічна гра |
Класифікатор: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
Дата подачі: | 27 Лип 2014 10:40 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:24 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11970 |