Плахотнюк Н. П. (2014) ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей. Т. 5, № 42. С. 113–120.
Плахотнюк.pdf
Завантажити (357kB) | Preview
Анотація
Стаття присвячена виокремленню переваг навчально-ігрового проектування як інтерактивної дидактичної технології. Визначено педагогічні можливості навчально-ігрового проектування в процесі професійної підготовки майбутніх учителів: створення середовища творчого пошуку, формування критичного мислення, реалізація суб’єкт-суб’єктної взаємодії викладача та студентів, використання дидактичного потенціалу навчально-педагогічних ігор під час розробки та презентації навчально-ігрових проектів
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | навчально-ігрове проектування, суб’єкт-суб’єктна взаємодія, педагогічна гра |
| Класифікатор: | P Мова та Література > P Філологія. Лінгвістика |
| Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики |
| Користувач: | Користувачі 2540 не знайдено. |
| Дата подачі: | 27 Лип 2014 13:40 |
| Оновлення: | 15 Серп 2015 10:24 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11970 |
| ДСТУ 8302:2015: | Плахотнюк Н. П. ПЕДАГОГІЧНІ МОЖЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ НАВЧАЛЬНО-ІГРОВОГО ПРОЕКТУВАННЯ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер. Педагогіка і психологія. – Зб. статей. 2014. Т. 5, № 42. С. 113–120. |


