Особливості мелодики англомовної спортивної реклами

Вербицький М. О. (2014) Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. С. 57–60.

[img]
Preview
Текст
Download (460kB) | Preview

Анотація

Об'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс. Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами). Мета статті  дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: рекламний дискурс, телереклама
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач: Користувачі 2540 не знайдено.
Дата подачі: 27 Лип 2014 10:54
Оновлення: 15 Серп 2015 07:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12018

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу