Особливості мелодики англомовної спортивної реклами

Вербицький, М. О. (2014) Особливості мелодики англомовної спортивної реклами. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник наукових праць / За заг. ред. В.В. Жуковської, О.А. Черниш., 1. с. 57-60.

[img]
Перегляд
Text
Download (460kB) | Перегляд

Опис

Об'єкт дослідження - англомовний телевізійний рекламний дискурс. Предмет дослідження – просодичні особливості англомовного рекламного дискурсу (на прикладі спортивної реклами). Мета статті  дослідити особливості мелодичних контурів англомовної телереклами.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: рекламний дискурс, телереклама
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Інститут іноземної філології > Кафедра англійської мови та прикладної лінгвістики
Користувач, що депонує: О.І. Янчук
Дата внесення: 27 Лип 2014 10:54
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:27
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12018

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу