Шилюк, В. В.
(2014)
Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE).
Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”.
с. 103-111.
Опис
В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні
Тип елементу : |
Стаття
|
Ключові слова: |
академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів |
Теми: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Підрозділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач, що депонує: |
лаборант Юлія Харчишина
|
Дата внесення: |
27 Лип 2014 09:51 |
Останні зміни: |
07 Бер 2016 01:02 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12051 |
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |