Шилюк В. В.
(2014)
Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE).
Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”.
С. 103–111.
Анотація
В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні
Тип ресурсу: |
Стаття
|
Ключові слова: |
академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів |
Класифікатор: |
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика |
Відділи: |
Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: |
лаборант Юлія Харчишина
|
Дата подачі: |
27 Лип 2014 09:51 |
Оновлення: |
07 Бер 2016 01:02 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12051 |
Actions (login required)
 |
Оглянути опис ресурсу |