Шилюк, В. В.
(2014)
Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE).
Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”.
pp. 103-111.
Abstract
В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні
Item Type: |
Article
|
Uncontrolled Keywords: |
академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів |
Subjects: |
P Language and Literature > P Philology. Linguistics |
Divisions: |
Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: |
лаборант Юлія Харчишина
|
Date Deposited: |
27 Jul 2014 09:51 |
Last Modified: |
07 Mar 2016 01:02 |
URI: |
http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12051 |
Actions (login required)
 |
View Item |