Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE)

Шилюк, В. В. (2014) Функціонування хеджингу в англомовному академічному дискурсі (на основі корпусу MICASE). Матеріали онлайн семінару “Актуальні проблеми іноземної філології та методики викладання іноземних мов”. pp. 103-111.

[img]
Preview
Text
Download (587kB) | Preview

Abstract

В статті розглядається один із засобів вираження позиції суб’єкта дискурсивної діяльності під назвою «хеджи», що є засобами, за допомогою яких автор може представляти твердження як думку, а не факт. Представлений кількісний аналіз функціонування маркерів хеджингу з огляду на гендерну приналежність мовців, розглянуто функціонування маркерів хеджингу у мовленні представників точних та гуманітарних наук, проведений кількісний аналіз використання хеджингу викладачами та студентами в академічному мовленні

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: академічний дискурс, соціолінгвістичні змінні, маркери позиції суб’єкта, хеджинг, епістемічні лексичні дієслова, епістемічні прислівники, епістемічні прикметники, епістемічні модальні дієслова, епістемічні іменники, гендерна приналежність мовця, предметна галузь, академічна роль комунікантів
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 27 Jul 2014 09:51
Last Modified: 07 Mar 2016 01:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12051

Actions (login required)

View Item View Item