Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів

Коновальчук, І. І. (2013) Проблемні локуси синергетичного аналізу інноваційних освітніх процесів. Педагогічний дискурс: зб. наук. праць (14). с. 246-251.

[img]
Перегляд
Text
Download (391kB) | Перегляд

Опис

Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, інноваційна педагогічна система, синергетичний підхід, проблемні локуси дослідження інновацій
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Іван Іванович Коновальчук
Дата внесення: 19 Серп 2014 07:52
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12106

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу