Коновальчук, І. І.
(2013)
Проблемні локуси синергетичного аналізу
інноваційних освітніх процесів.
Педагогічний дискурс: зб. наук. праць (14).
с. 246-251.
Опис
Обґрунтовано правомірність та доцільність використання синергетичної методології для дослідження освітніх інновацій. Визначені проблемні локуси дослідження інноваційних освітніх процесів, що потребують застосування синергетичного підходу й можуть знайти вирішення в координатах синергетики. Синергетичні методи дозволяють розкрити нові смислові аспекти процесів та механізмів саморозвитку й самоорганізації інноваційних педагогічних систем. Відповідно до принципів системного синергізму нововведення характеризуються самодетермінованістю, нелінійністю, ймовірністю, біфуркаційністю, багатоваріантністю змін та творчою активністю їх суб’єктів.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |