Коновальчук, І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. с. 85-88.
|
Text
Download (302kB) | Перегляд |
Опис
Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність. |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | доцент Іван Іванович Коновальчук |
Дата внесення: | 20 Серп 2014 13:15 |
Останні зміни: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |