Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. С. 85–88.

[img]
Preview
Текст
Download (302kB) | Preview

Анотація

Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 20 Серп 2014 13:15
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу