Коновальчук І. І. (2011) Сутність і структура інноваційної компетентності педагога загальноосвітнього навчального закладу. Вісник Прикарпатського національного університету. Серія: Педагогіка.. С. 85–88.
|
Текст
Download (302kB) | Preview |
Анотація
Визначено сутнісні ознаки та зміст інноваційної компетентності педагога як інтегративної якості особистості, структуру якої утворює цілісність соціальної, мотиваційно-ціннісної, теоретико-методологічної, технологічної, інформаційно-комунікативної, рефлексивно-регулятивної компетентностей.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | компетентність, інноваційна компетентність, соціальна компетентність, мотиваційно-ціннісна компетентність, теоретико-методологічна компетентність, технологічна компетентність, інформаційно-комунікативна компетентність, рефлексивно-регулятивна компетентність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач: | Користувачі 4420 не знайдено. |
Дата подачі: | 20 Серп 2014 13:15 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 07:33 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12124 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |