Взаємодія школи і сім'ї в розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку

Жуковська Л. О., Клименюк Ю. М. (2014) Взаємодія школи і сім'ї в розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку. ЖДУ ім. І.Франка.

[img]
Preview
Текст
Download (337kB) | Preview

Анотація

Об’єкт дослідження – процес розвитку у молодших школярів інтелектуальних здібностей. Предмет дослідження – дидактичні умови використання гри як засобу розвитку в учнів початкової школи інтелектуальних здібностей. Мета роботи: розробити та експериментально перевірити методику використання гри як засобу розвитку у молодших школярів інтелектуальних здібностей

Тип ресурсу: Інше
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4431 не знайдено.
Дата подачі: 11 Вер 2014 12:42
Оновлення: 15 Серп 2015 08:01
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12557

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу